Contact și Plăți



Notificări ajustare tarife:

A.D.I. ”INTERSAL” respectiv Primăria Prejmer, Primăria Vama Buzăului, Primăria Hărman, Primăria Teliu, având în vedere creșterea elementelor de cost cum ar fi: costul depozitării deșeurilor majorat, costul cu salariul minim majorat, costul cu carburanții majorat etc., au hotărât în data de 21.12.2018 la ședința ordinară A.G.A ajustarea tarifelor practicate de operatorul de salubritate HIDRO-SAL COM SRL începând cu 01.01.2019. Notificările privind ajustarea tarifelor și taxelor pot fi vizualizate accesând următorul link..

Notificare – modificare tarif PERSOANE JURIDICE 02.01.2020

Notificare – modificare tarif PERSOANE JURIDICE 01.01.2019

Notificare – persoane fizice taxă 01.03.2019 – U.A.T. TELIU

Notificare – persoane fizice taxa 01.01.2019 – U.A.T. PREJMER, U.A.T. VAMA BUZĂULUI

Notificare – persoane fizice tarif 01.01.2019 – U.A.T. HĂRMAN, U.A.T. TĂRLUNGENI, U.A.T. TELIU


SC HIDRO-SAL COM SRL

Operatorul Serviciului Public de salubrizare în aria ADI Intersal

sediul în Comuna Prejmer, str. Mare, nr. 574, Judeţul Braşov

înregistrată la Registrul Comerţului Braşov J08/1003/2003, cod fiscal RO 15464254


Persoane de contact:

director general — FAUR VICTOR

director executiv — AMBRUȘ ALEXANDRU


Obligații ale utilizatorilor serviciului public de salubritate

  • Obligativitate încheiere contract salubritate cu SC HIDRO-SAL COM Legea 101/2006 art.30
  • Exclusivitatea SC HIDRO-SAL COM prestării serviciului de salubritate Legea 101/2006 art.2
  • Factura de salubritate emisă de SC HIDRO-SAL COM este titlu executoriu Legea 51/2006 art.42
  • Colectare Selectivă a Deșeurilor conform PNGD și OG 74/2018, anexa 7 la Legea 211/2011
  • Comenzi servicii separate: colectare Deșeuri din Construcții, colectare Deșeuri Vegetale

Notificare – FIRME OBLIGATIVITATE CONTRACT


Somație clienți neîncasați

Somația de plată pe care SC HIDRO-SAL COM SRL o transmite clienților neîncasați cu obligația de a-și achita debitele restante către serviciul de salubritate o puteți vizualiza accesândurmătorul link:

Somație – Clienți Neincasați SC HIDRO-SAL COM SRL



Având în vedere măsurile de distanțare socială și digitalizare a activităților cu publicul impuse de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență și în egală măsură având în vedere protecţia salariaţilor și respectarea cadrului legislativ SSM, în conformitate cu Codul Muncii, vă informăm că începând cu data de 1 August 2020, programul de lucru cu publicul se va desfășura conform următorului program:


LUNI la sediul Primăriei Hărman între orele 09:00 – 15:30

JOI la sediul din Prejmer între orele 09:00 – 12:00 și 15:00 – 17:30


În funcție de interesul dumneavoastră în vederea comunicării digitalizată cu angajații HIDRO-SAL COM SRL vă rugăm să ne contactați pe adresele de e-mail:


office@hidrosal.ro – informații contracte și acte adiționale

contabilitate@hidrosal.ro – informații facturare și plăți

reclamatii@hidrosal.ro – înregistrare reclamații și sugestii

transport@hidrosal.ro – înregistrare comenzi transport


De asemenea puteți să ne transmiteți mesajele și solicitările dumneavoastră apelând centrala telefonică 0268.362.941


ANUNT modificare PROGRAM CU PUBLICUL